مقایسه دوربین گوشی های OnePlus 5 و OnePlus 5T در محیط های کم نور + تصاویر

در ادامه به بررسی و مقایسه دوربین پشت گوشی های OnePlus 5 و OnePlus 5T در محیط های کم نور پرداخته ایم.

مقایسه دوربین دو گوشی OnePlus 5 و OnePlus 5T در محیط های کم نور + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دوربین های دوگانه در بسیاری از مدل ها توسط تولید کنندگان تلفن هوشمند عرضه شده است. بعضی از گوشی ها چشم انداز وسیع تر دید را در اختیار شما قرار می دهند، در حالی که دیگران به زوم اپتیکال و توانایی گرفتن عکس های پرتره می پردازند. مدل دوم توسط شرکت اپل بر روی آیفون 7 پلاس پیشگام بود و بعدها توسط بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند نیز این قابلیت فراهم شد.

در اوایل سال جاری میلادی، گوشی هوشمند OnePlus 5 با دو دوربین  پشتی و زوم اپتیکال 1.6X عرضه شد. در ادامه تولیدات شرکت چینی وان پلاس تلفن هوشمند OnePlus 5T  نیز با دو دوربین در پشت خود معرفی شد اما دوربین های این گوشی هدف متفاوتی نسبت به نسخه قبل دارد و آن کمک به گرفتن عکس های  بهتر در محیط های با نور کم است. در OnePlus 5T تصاویری با نور کم را روشن تر و واضح تر از OnePlus 5 می بیند، گاهی اوقات این تفاوت به سختی قابل توجه است، و فقط زمانی که شما  عکس های خود را بزرگنمایی می کنید، بسیار آشکار می شود. در اینجا چند نمونه از تفاوت این دو گوشی در عکاسی را می بینید:

 مقایسه دوربین دو گوشی OnePlus 5 و OnePlus 5T در محیط های کم نور + تصاویر

مقایسه دوربین دو گوشی OnePlus 5 و OnePlus 5T در محیط های کم نور + تصاویر

کارشناسان با بررسی هایی که انجام داده اند، متوجه شده اند که OnePlus 5T در ثبت تصاویر دارای تمایل به شلیک در ISO پایین تر است، که به نوبه خود باعث کاهش نویز و جزئیات بهتر هنگامی که تصویر پردازش شده است، می شود.

گفتنی است؛ در بخش فیلم برداری دوربین اصلی OnePlus 5T مانند OnePlus 5، می‌تواند حداکثر ویدیوهایی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کند؛ دوربین سلفی نیز به فیلم‌برداری FHD محدود شده است.

 انتهای پیام/

تصاویری از تفاوت دوربین گوشی های OnePlus 5 و OnePlus 5T در نور کم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار