اجرای برنامه های فرهنگی حلقه صالحین در بیش از هزار و ۴۰۰ پایگاه مقامت

مسئول تربیت آموزش سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: برنامه های فرهنگی سپاه نیز در هزار حوزه مقاومت در بیش از هزار و ۴۰۰ پایگاه درطول سال برگزار می‌شود.

 اجرای برنامه های فرهنگی حلقه صالحین در بیش از هزار و ۴۰۰ پایگاه مقامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد اسماعیل بیگی، مسئول تربیت آموزش سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اعلام این خبر گفت : حلقه های صالحین برنامه‌های قرآنی خود را در قالب رشته‌های قرائت و تفسیر  ویژه عموم و بازنشستگان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش برگزار می‌کنند.

وی با اشاراه به اینکه این مجموعه در دو حوزه فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و مناسبتی در طول سال فعال هستند افزود:برگزاری جلسات «نور مبین» ویژه پاسداران در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته در طول سال نمونه‌ای از فعالیت‌های قرآنی این مجموعه است.

مسئول تربیت آموزش سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی حلقه‌های صالحین در استان با بیان اینکه متأسفانه در جامعه کنونی توجه کمی به نهج‌البلاغه می‌شود گفت: از ابتدای سال تا به اکنون ۶۰ جسله عمومی با محوریت تبیین مفاهیم ارزشمند نهج‌البلاغه توسط حوزه‌های مقاومت که ۱۰ الی ۳۰ پایگاه زیر نظر آن است برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل بیگی خاطر نشان کرد: ۹۰۰ حلقه صالحین در پایگاه‌های مقاومت استان همدان فعال هستند.

وی عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزری انقلاب اسلامی سپاه استان برنامه‌های متنوعی در دستور کار خود دارد که در آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/غ

فعالیت حلقه های صالحین با برنامه های متنوع در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.