۲۱ آذر ماه؛

برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در خرم آباد

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان از برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزی کشور با حضور ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان، ۲۱ آذرماه سال جاری در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن و عترت را از جمله سیاست‌های محوری دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: این آیین معنوی و روحانی قرآنی به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن برگزار می‌شود و در آن از ۲۰ نفر از حافظان دانش‌آموز و فرهنگی کل قرآن کریم، شهدای قرآنی دانش‌آموز و خادمان برتر قرآن تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اجرای این محفل قرآنی توسط عباس سلیمی از مجریان شبکه قرآن و معارف سیما صورت خواهد گرفت و سیدمحمدجواد حسینی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در این محفل قرآنی تلاوت خواهند کرد.

دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: قرآن کریم دربرگیرنده‌ی هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال این کتاب انسان ساز است.

وی ادامه داد: جوانی که مسیر زندگی خود را در جهت قرآن قرار می‌دهد قادر خواهد بود سرمایه‌ی گرانب‌های عمر خود را به خوبی در جهت پیشرفت و کمال مدیریت کند؛ زیرا چ. در پرتو قرآن به محدود بودن فرصت و ارزش آن پی می‌برد و می‌داند که اگر آن را مدیریت نکند در خسران و زیان خواهد بود.

دریکوند در پایان دستیابی به حیات طیبه را غایت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمردو تاکید کرد: زندگی حقیقی و حیات طیبه درپرتو عمل به دستور‌ها و رهنمون‌های قرآن شکل می‌گیرد و اگر جوان امروز به این حد از فهم برسد، چارچوب زندگی خود را تغییر خواهد داد و خواهد فهمید زمان چه ارزشی دارد، احترام به والدین را فراخواهد گرفت، در رفتار و تعاملات اجتماعی از قرآن مدد گرفته و از رفتار‌های غیراخلاقی و انحرافی دوری خواهد کرد و برای تمام مراحل زندگی خود در چارچوب قرآن برنامه ریزی خواهد کرد.

انتهای پیام/د

بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی  برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار