قراب: بحث استعفاى شفر كذب است/ ليست مازاد سرمربى در اختيار باشگاه قرار داده شده است

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: به هيچ عنوان بحث استعفا در ميان نيست و تمامى مسائل مطرح شده كذب است.

قراب: بحث استعفاى شفر كذب است /ليست مازاد سرمربى در اختيار باشگاه قرار داده شده استجواد قراب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ليست خروجى كه شفر در اختيار باشگاه استقلال قرار داده است گفت :سرمربى تيم ليست بازيكنانى كه نياز ندارند را در اختيار باشگاه قرار داده و در نهايت تصميمات لازم در اين باره اتخاذ مى شود.

بهترین منزل برای شفر تهیه شده است

 او در مورد تهيه منزل شفر سرمربى استقلال بيان كرد: طبق هماهنگى هاى صورت گرفته باشگاه استقلال بهترين و شيك ترين منزل براى شفر تهيه كرده و از طرفى مشكل منزل فرزند سرمربى و ساناك مربى تيم نيز حل شده است.

بحث استعفای سرمربی تیم کذب است

 قراب در مورد اينكه مطرح شده شفر سرمربی تیم از برخى اتفاقات در استقلال ناراحت است و قصد دارد استعفا دهد و راهی آلمان شود گفت :به هيچ عنوان بحث استعفا در ميان نيست و تمامى مسائل مطرح شده كذب است و بايد بگويم از اين پس هم باشگاه و هم شفر براى همكارى هاى بيشتر و پيشرفت استقلال نياز مبرمى به يكديگر دارند.

قرارداد نهایی زمین تمرین جدید به زودی امضا می شود

 عضو هيئت مديره استقلال همچنين در مورد زمين تمرين جديد بازيكنان تيم و حضور آنها در زمین صنایع دفاع نوبنیاد گفت :با توجه به پيگيرى هاى صورت گرفته انشاله ظرف يكى دو روز آينده قرارداد نهايى با مسئولان زمين صنايع دفاع امضا و مراحل ادارى طى مى شود تا بازيكنان بتوانند در دور جديد ،تمرينات خود را در اين زمين دنبال كنند.

از تیم و بازیکنان راضی هستیم

 قراب همچنين درباره وضعيت اين روزهاى استقلال گفت :در ابتدا بايد بگويم بازى هاى استقلال از إبتداى فصل شروع خوبى نداشت و بازيكنان با يكديگر هم سو نبودند و شرايط به گونه اى بود كه بچه ها دچار سر در گمى بودند اما با توجه به ديدار هاى قبلى بايد اعلام كنم بازيكنان به روند رو به رشدى رسيدند و اكنون هم زيبا در كنار هم كار مى كنند و هم عملكرد خوبى دارند كه ما هم از اين مساله راضى هستيم .همچنين در اين ميان شفر هم دوست دارد ابرويش حفظ شود.

با اضافه شدن نفرات جدید تیم استقلال تکمیل می شود

عضو هيئت مديره استقلال افزود :به طورحتم استقلال براى دور بعدى در بازى هاى نيم فصل دوم به خوبى بازى مى كند و اين موضوع در حالى رقم مى خورد كه بازيكنان بيشترى نيز در نيم فصل به تركيب تيم اضافه مى شوند كه شرايط استقلال هم با اين مساله روز به روز بهتر مى شود .با اضافه شدن منتظرى و ديگر بازيكنان جديد تيم استقلال نيز تكميل تَر مى شود و در آنصورت مى توان زيبا بازى كردن و گلزنى هاى بى شمار استقلال را نظاره گر باشيم.

امیدوارم با گلزنی های بیشتر بازیکنان دل هواداران شاد شود

 قراب در پايان همچنین خاطر نشان كرد :اميدوارم با روند رو به رشدى كه اعضاى تيم تا به اينجا داشتند بتوانيم در نيم فصل دوم نيز نظاره گر بازى هاى خوب باشيم و با گلزنى بازيكنان دل ميليون هوادار آبى پوش را كه سرمايه هاى اصلى باشگاه هستند را شاد كنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار