حرکت خودجوش مددجویان زندان مرکزی تبریز جهت کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور

مدیر زندان مرکزی تبریز ازحرکت خودجوش مددجویان زندان مرکزی تبریز جهت کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور خبرداد.

حرکت خودجوش مددجویان زندان مرکزی تبریز جهت کمک به زلزله‌زدگان غرب کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علیرضا مدیر زندان مرکزی تبریز گفت: مددجویان این زندان در یک اقدام خداپسندانه و خودجوش و با تمام احساساتشان در کنار یکدیگر مبلغ 41 میلیون و 750 هزار ریال جمع‌آوری کرده و کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان غرب کشور و استان کرمانشاه اهدا کردند.

وی افزود: مددجویان زندان تبریز همگام با سایر مردم نوع‌دوست ایران اسلامی و در کنار مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان ضمن همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور در کنار کارکنان زندان با پرداخت وجوه نقدی خود با تمام احساساتشان نوع‌دوستی و دلسوزی خود را نشان دادند.

مدیر زندان تبریز تاکید کرد: احساس مسؤولیت نسبت به حل مشکلات انسان‌های درمانده و نیازمند از شاخصه‌های اصلی اخلاق اسلامی بوده و اضافه کرد: پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرمایند،هرکسی ندای درخواست کمک مسلمانی را بشنود و به فریاد او نرسد از امت من نیست.

وی در این خصوص گفت: مددجویان زندان مرکزی تبریز با برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح جان باختگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه در اقدامی داوطلبانه و خودجوش مبلغ 41 میلیون و 750 هزار ریال هدایای نقدی خود را جهت کمک به حادثه غم‌بار غرب کشور و آسیب‌دیدگان از زلزله استان کرمانشاه نشان دادند.

 

انتهای پیام/ش

کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور توسط مددجویان زندان مرکزی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.