مسمومیت خانواده پنج نفره با گاز دی اکسید کربن در نیمروز

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: پنج نفر از اعضای یک خانواده جمعه شب با گاز دی اکسید کربن در روستای دهنو شهرستان نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان مسموم شدند.

مسمومیت خانواده پنج نفره با گاز دی اکسید کربن در نیمروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمید رضا بزی گفت:  پنج نفر از اعضای یک خانواده جمعه شب با گاز دی اکسید کربن در روستای دهنو شهرستان نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان مسموم شدند.

این خانواده به دنبال تشدید سرمای هوا در منطقه برای گرم کردن منزل از سوخت زغال سنگ استفاده کردند که این امر منجر به مسمومیت آنان شد.


وی ادامه داد: این افراد به پایگاه اورژانس ادیمی مراجعه و به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره مند شدند.


وی گفت: این استان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.


نیمروز به عنوان یکی از شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان شامل(زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) در 210 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

مسمومیت با گاز دی اکسیدکربن کربن در نیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.