موج گردوخاک در حال خروج از خوزستان است

اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: توده گرد و خاک در اواخر وقت امروز از استان خوزستان خارج شده و ادارات و نهادها در خوزستان در روز شنبه۱۷ آذر دایر است.

موج گردوخاک در حال خروج از خوزستان است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگا ران جوان   هوا شناسی استان خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد توده گرد و خاک وارد شده به استان خوزستان از سوی کشور عراق است و منشاء خارجی دارد.

توده گرد و خاک مذکور در اواخر وقت امروز از استان خوزستان خارج شده و ادارات و نهادها در استان خوزستان در روز شنبه17 آذر دایر است.

در اطلاعیه شماره 29 هواشناسی استان خوزستان که امروز ( 17 آذرماه ) صادر شده، آمده است: « بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های عددی نشان‌دهنده ورود توده گرد و خاک از کشور عراق طی اوایل صبح امروز و به تدریج گسترش و نفوذ آن در اکثر شهرهای استان گردیده و توده گرد و خاک مذکور از اواخر وقت امروز از استان خارج شده و دید افقی شهرستان اهواز در صبحگاه فردا افزایش یافته و به بیش از 2500 متر خواهد رسید.

همچنین با تقویت زبانه پرفشار سطح زمین و کاهش ارتفاع و ضخامت جو، شاهد کاهش چشمگیر دمای هوا در غالب نقاط استان طی امروز خواهیم بود و افزایش رطوبت در اکثر نواحی استان دور از انتظار نخواهد بود. بخش شمالی خلیج فارس نیز تا اواسط هفته آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

گرد و خاک از خوستان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.