هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

عبور قاطعانه شاگردان مظفر از سد استقلال/ شکست سنگین دیگر برای زنجانی‌ها

هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران در شرایطی پیگیری شد که تیم دانشگاه آزاد با یازده گل موفق به شکست استقلال ساری شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امروز با برگزاری 6 مسابقه پیگیری شد و تیم‌های شهرداری رشت و دانشگاه آزاد اسلامی به 2 پیروزی پر گل دست پیدا كردند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان به مصاف تیم طلاییه تهران رفت كه در پایان با 5 گل موفق به شكست دادن حریف خود شد. تیم مس رفسنجان و پیام نور سیرجان نیز امروز برگزار كننده دربی كرمان بودند. این مسابقه در پایان و در شرایطی كه بسیار نزدیك و پایاپای پیش می‌رفت با حساب 5 بر 4 یه سود مس رفسنجان به پایان رسید.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در ساری به مصاف تیم استقلال این شهر رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل 11 بر یك مقابل میزبان خود به برتری رسیده و روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. مشكی پوشان خراسان نیز امروز در خانه به مصاف دختران كویر كرمان رفتند و موفق شدند 2 بر صفر به برتری رسیده و یك سه امتیاز خانگی را در جدول امتیازات خود ثبت كنند.

شركت ملی حفاری كه یكی از مدعیان كسب عنوان قهرمانی است در هفته نهم به مصاف پویندگان صنعت شیراز رفت و با حساب 5 بر یك موفق به پیروزی شد تا كماكان در رقابتی تنگاتنگ با تیم نفت آبادان در صدر جدول قرار داشته باشد.

تیم البرز زنجان نیز در ادامه شكست‌های سنگین خود این بار 11 گل از تیم شهرداری رشت دریافت كرد تا همچنان بدون امتیاز و با 106 گل خورده در قعر جدول مسابقات بایستد.

**نتایج كامل هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

نفت طلاییه صفر - پالایش نفت آبادان ٥

مس رفسنجان ٥- پیام نور سیرجان ٤

استقلال ساری یك- دانشگاه آزاد تهران ١١

سیه جامگان خراسان ٢- دختران کویر کرمان صفر

صنعت فجر شیراز یك- ملی حفاری اهواز ٥

شهرداری رشت ١٢- بانوان زنجان یك

انتهای پیام/

در هفته نهم لیگ بانوان فوتسال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار