سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تیم آبنوس نمایش خوبی مقابل تیم ما داشت و از عملکرد این تیم شوکه شدم.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان گفت: تیم خوبی داریم و سعی كردم در كنار استفاده از چهار بازیكن ملی‌پوش از بازیكنان رده‌ امید استفاده كنم. تیم ما تشكیل شده از بازیكنان جوان و با تجربه در كنار هم است. از بازی مقابل آبنوس راضی هستم و امیدوارم روند خوب ما ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به عملكرد خوب حریفش در این مسابقه گفت: تیم آبنوس از بازیكنانی بهره می‌برد كه بدون دریافت هیچ مبلغی در لیگ حاضر شده‌اند و هدف‌شان این است كه توانمندی‌هایشان را ارائه دهند و دیده شوند. با این حال  واقعا از بازی خوب این تیم شوكه شدم و خوشحالم كه والیبالیست‌های پرتلاشی در این تیم حضور دارند.

سرمربی پیكان در خصوص انصراف تیم «كن»  از مسابقات در همین ابتدای فصل گفت: با وجود اینکه فدراسیون در جذب اسپانسرها تلاش کرد تا بازیکنان با سابقه لیگ را از دست ندهد و بازیکنان جوان نیز در مسابقات دیده شوند، اما متاسفانه  تا آخرین لحظه حضور تیم‌ها در مسابقات مشخص نیست و به یک‌باره تیم‌ها انصراف و یا دیدارها لغو می‌شود و این اصلا برای لیگ برتر والیبال بانوان خوب نیست. باید لیگ كمی نظم بیشتری داشته باشد تا از همین اول كار شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

شعبانیان در ادامه گفت: پیكان باشگاه خوب و حرفه‌ای است و از بخش بانوان حمایت خوبی كرده است. این تیم سال‌های سال در بخش مردان تیم‌داری كرد و سابقه درخشانی دارد، حضور ش در بخش بانوان را باید به فال نیك گرفت . امیدوارم با كسب نتایج خوب بتوانیم لطف این باشگاه به والیبال بانوان را جبران كنیم.

سرمربی تیم پیكان در ادامه در خصوص مشكلاتی كه در بخش بانوان وجود دارد، افزود: والیبال بانوان و در مجموع ورزش بانوان از مشكل برزگی به نام اسپانسر رنج می‌برد. حامیان مالی با توجه به اینكه ورزش بانوان به خوبی دیده نمی‌شود، علاقه‌ای به حمایت از این بخش ورزش را ندارد و این به ورزش بانوان لطمه می‌زند.

انتهای پیام/

سرمربی والیبال بانوان از اوضاع لیگ برتر می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار