ضرورت ایستادگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام

امام جمعه موقت سنندج گفت: ایستادگی در برابر دشمنان را از سوی مسلمان در سراسر جهان مورد امری ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج  ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج با تبریک به مناسبت ماه مبارک مولود و میلاد نبی مکرم اسلام، گفت: دین اسلام، دین برتر در جهان است و کسانی که پیرو این دین الهی هستند در دنیا و قیامت سربلند خواهند بود.

امام جمعه موقت سنندج ایستادگی در برابر دشمنان را از سوی مسلمان در سراسر جهان مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر امروز دشمنان طمع کرده و قصد دارند در سرزمین‌های اسلامی رخنه و برای خود جا باز کنند به دلیل چراغ سبزی است که برخی سران اسلامی به آن‌ها نشان داده‌اند.

وی افزود: پیروی از پیامبر رحمت و مهربانی موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه عشق و ارادت به نبی مکرم اسلام در بین مردم متدین استان کردستان ریشه تاریخی دارد، بیان کرد: برگزاری مراسمات مولودی‌خوانی، کار بزرگ و نشان‌دهنده عشق و محبت به حضرت محمد (ص) و شکر نعمت‌های خداوند بوده که قرن‌ها است در بین مردمان کرد در این استان برگزار و همواره با استقبال بسیار خوبی مواجه است.

امام جمعه موقت سنندج از حضرت خدیجه همسر پیامبر مکرم اسلام به عنوان یکی از تاثیرگذار‌ترین بانوان در رشد و ترقی دین اسلام نام برد و اظهار داشت: آن حضرت تمام اموال خود را در راه اسلام و راه خداوند هزینه کرد.

وی در ادامه به تصمیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اذعان کرد:این تصمیم ترامپ حرکتی احمقانه است و صلح جهانی را تهدید می‌کند و به خاطر بیداری که در جهان اسلام وجود دارد این توطئه‌ها به خودشان برمی‌گردد و بیشتر نابود می‌شوند.

به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تهدیدی برای صلح جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.