امام جمعه ریگان؛

اقدام ترامپ نتیجه شکست های پی در پی آمریکاست

امام جمعه ریگان گفت:امروز به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رزیم صیهونیستی نتیجه شکست های پی در پی امریکا در منطقه خصوصا به وجود اوردن داعش است .

برسمیت شناختن قدس نتیجه شکست های پی در پی آمریکابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با اشاره به روز دانشجو گفت: بالاترین چیزی که دشمنان کشورهای اسلامی روی ان انگشت گذاشته اند دانشگاههامی باشد .


وی افزود: اگر چنانچه دانشگاهها در اختیار چپاولگران شرق وغرب باشد کشور خدایی نکرده در اختیار انها قرار می گیرد .

امام جمعه ریگان افزود: عده ای در دانشگاها اعلام نمودند که باید در دانشگاها از قدرت انتقاد شود بیان داشت اگر مراد از قدرت وانتقاد از قدرت ابرقدرتهای شرق وغرب مانند امریکا واسرائیل باشد ما از انها تقدیر وتشکر می کمیم .

رنجبر ماهانی تصریح کرد:باید از قدرتهای غربی مانند امریکا واسرائیل که شیطنت وجنایت می کنند وجامعه اسلامی را به جنگ وخونریزی می کشانند باید از انها انتقاد شود .

وی بیان داشت: اگر مراد از انتقاد قدرت سپاه مقتدری است که جاسوسان دو تابعیتی ومفسدان اقتصادی را دستگیر می کند برای این افراد متاسفیم.


وی گفت: امروز عربستان سعودی به عنوان پادوی استکبار جهانی است وبرای خوش رقصی پیش امریکا واسرائیل امروز عربستان سعودی شیطنت هایی را انجام می دهد .

امام جمعه ریگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انها ادعا می کنند ومی خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند این از عجر وناتوانی آنهاست بیان کرد: مسجد الاقصی قبله مسلمین وپاره تن اسلام است واگر مسلمانان به فرموده امام هرکدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد بر د .

رنجبر ماهانی افزود :امروز به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه شکست های پی در پی امریکا در منطقه خصوصا به وجود اوردن داعش است .

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت هیچ گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته بلکه این حرکت شوم جبهه مقاومت را متحد تر از پیش خواهد شد وعمر 25ساله رزیم صهیونیستی که امام ره وعده اش را داده اند 10الی 15سال به جلوتر اتفاق خواهد افتاد .

امام جمعه ریگان با اشاره به نامه ای که سیا برای سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی ارسال کرد گفت: سردار رشید اسلام حاضر نشدند حتی نامه را باز کنند که این مایه عزت اسلامی است .

وی از خدمات ایت الله جعفری به عنوان نماینده ولی فقیه وامامت جمعه کرمان طی 38سال تقدیر وبرای حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی آرزوی توفیق وموفقیت کرد.

انتهای پیام/ح

برسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نتیجه شکست  آمریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.