گیتی‌پسند امیدوار به لغزش صدر‌نشین

از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قرچک در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار در روز جمعه 17 آذر‌ماه وارد هفته بیست و یکم می‌شود و در این هفته گیتی‌پسند اصفهان با مقاومت قرچک بازی خواهد کرد.

وحید سلیمانی، حسین وحدتی، قباد فتح‌الهی و روح‌الله مطهری داوران این دیدار هستند که از ساعت 18 روز جمعه و به میزبانی گیتی‌پسند و در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد؛ عباس دهقان‌پور نیز ناظر این بازی است.

گیتی‌پسند که در 2 هفته متوالی نتوانسته بود به پیروزی برابر حریفان خود برسد با برتری مقابل شهرداری ساوه به کسب عنوان قهرمانی امیدوار ماند؛ قرمز‌پوشان اصفهانی 5 بازیکن در تیم ملی فوتسال داشته‌اند و خستگی این بازیکنان می‌تواند مشکل‌ساز شود.

شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند هفته گذشته در ساوه به مصاف شهرداری ساوه رفتند و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند؛ اما مقاومت قرچک در دیدار خانگی با نتیجه 2 بر صفر از مقاومت البرز شکست خورد.

سرخ‌پوشان اصفهانی با 13 برد، 5 تساوی و 2 باخت و کسب 44 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند؛ مقاومت قرچک نیز در 20 هفته گذشته 6 پیروزی، 6 تساوی و 8 شکست کسب کرده و با 24 امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.