تملک ۴۰ درصد زمین‌های اطراف امامزاده حسین (ع)

مدیرکل فنی استانداری قزوین گفت: برای اجرای طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) تاکنون ۴۰ درصد زمین‌ها و منازل مسکونی اطراف این امامزاده تملک شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پیمان پیرمرادی مدیرکل فنی استانداری قزوین افزود: ساماندهی این امامزاده یکی از طرح‌های مهم و اولویت دار استان است که روند پیشرفت این کار تاکنون چندان رضایت بخش نبوده و باید سرعت بیشتری به خود پیدا کند.

پیرمرادی ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) را نیازمند افزایش منابع مالی برای تملک منازل مسکونی دانست و ادامه داد: در ستاد ساماندهی تلاش داریم تا موانع دستگاه‌های استان برداشته شده و به سرعت و پیشبرد این طرح کمک کنیم.

وی اضافه کرد: مساحت کل این طرح ۱۸ هکتار است که مقرر شده در فاز‌های جداگانه شامل پارکینگ، زائرسرا، فروشگاه و مراکز بهداشتی و درمانی احداث شود.

مدیرکل فنی استانداری قزوین همچنین گفت: با توجه به وضعیت طرح‌های عمرانی از یک سو و مطالبات به حق ساکنان این منطقه به ساماندهی و تکمیل این طرح در هفته‌های آینده به منظور افزایش قدرت مالی اجرای طرح با آستان قدس مذاکره خواهیم کرد تا بتوانیم از این طریق اعتباراتی مناسبی را جذب کنیم.

انتهای پیام/

 اجرای طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۹:۱۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
جناب پیرمرادی هم زیادی دراین مسئولیت قرارگرفته اند..جادارد جناب استانداربفکرجابجایی ایشان باشند..ایشان هیج وقت ندیدیم درنمازجماعت مسجد استانداری حضورپیداکنند