کشف بیش از ۵۷۱ کیلوگرم هروئین/دستگیری یک سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور

در عملیاتی ضربتی که پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار با همکاری فنی و اطلاعاتی موادمخدر ۵۷۱ کیلو و۶۰۰ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری در تشریح این عملیات که منجر به کشف محموله سنگین هروئین در روز گذشته شد، گفت: تیم‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه مواد مخدر شهرستان چابهار با پشتیبانی فنی پلیس موادمخدر استان روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ردزنی‌های گسترده، به یک دستگاه تریلر که به مقصد بندرعباس در حال حرکت بود مشکوک و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات ماموران در بازرسی دقیق از این تریلر مقدار ۵۷۱ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در کف این تریلر جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در عملیات پلیس سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.