شفر: روز خیلی خوب استقلال بود/ غیبت شهباززاده دلیل تاکتیکی داشت

سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: من همیشه اعتقاد داشتم که این تیم می‌تواند خوب بازی کند.

شفر: روز خیلی خوب استقلال بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال پس از برد مقابل سپاهان گفت: مى خواهم در مورد مصاحبه دیروز صحبت کنم، زیرا مشکلات زیادی در ترجمه دیروز وجود داشت و دلیل حضورم در اینجا این است که حرف هاى روز گذشته را درست کنم.

او ادامه داد:متاسف هستم از حرف هایى که از دیروز شنیدید. اما صحبت‌هایی نبود که من دیروز گفتم. براى بازى تیممان خوشحال هستم به ویژه در نیمه اول و همیشه اعتقاد داشتم که این تیم می‌تواند خوب بازی کند و این قدرت را دارد. ما احتیاج داشتیم تا بازیکنان تیممان اعتماد به نفس پیدا کنند. از جمله علی قربانی که خیلى خوب بازى کرد.

شفر بیان کرد: پاسی که به اسماعیلی دادند و آنگونه که او گل را زد برای ما بسیار مهم بود. ما در تمریناتمان شوت زنی و زدن ضربات ایستگاهی را تمرین کردیم و در بازى امروز دیدیم که اینکار در تمرینات درست بود و بچه‌ها از آن استفاده کردند. برای جپاروف خیلی خوشحالم که توانست بازی امروز را انجام دهد؛ و گلزنى کند.٣ گل به ثمر رساندن خیلى کم پیش مى آید که رقم بخورد، اما خوشبختانه گل‌ها زده شد و امروز روز خوبی برای ما بود.

 او افزوز: دروازه بان ما در نیمه دوم خیلی خوب بازى کرد. من نمی‌خواهم یک یا ٢ بازیکن را انتخاب کنم و در نهایت بگویم آن‌ها خوب بودن، اما امید ابراهیمی و مجید حسینی بسیار خوب بودند و شما دیدید که جپاروف خیلى خوب بود.

 سرمربى استقلال عنوان کرد:از پیشرفت تیم بسیار راضی هستم. البته طبیعى است که هنوز راضى نیستم، اما ما هنوز جای پیشرفت داریم. ما با یکدیگر صحبت می‌کنیم و موضوعاتی هست که من آن را قبول ندارم و باید بهتر شویم. تشکر می‌کنم که به خوبی با من رفتار کردید و امیدوارم تا نیم فصل دوم بتوانم فارسی صحبت کنم.

او درباره بازى کردن قائدى گفت: هفته‌های قبل در مورد قائدی با شما صحبت کردم. او بازیکن جوانی است و بهتر خواهد بود که او بازی کند تا بازى اش پیشرفت کند. قائدی خوب بازی کرد، اما او خسته بود. این بازیکن برای تیم کار‌های زیادی انجام داد و خسته شد و به همین دلیل تعویضش کردیم. همچنین برای اینکه مشکل فیزیکی پیدا نکند تعویض شد. از طرفى علی قربانی هم مصدوم بود و به همین دلیل یعقوب را به زمین آوردیم. خسرو را نیز در سمت راست اضافه کردیم تا کناره‌ها را ببندیم.

او درباره کنار گذاشته شدن شهباززاده و انصارى از لیست استقلال گفت: جابر انصارى به دلیل مصدومیت در لیست ما حضور نداشتند. شهباززاده هم هیچ مشکلی نداشت و ما می‌خواستیم بیشتر دفاع کنیم و به همین دلیل او به خاطر مسائل تاکتیکی در ترکیب ما حضور نداشتند.

سرمربى استقلال درباره جپاروف، ابراهیمى و شجاعیان گفت: هر سه بازیکن خیلی خوب بازی کردند و آن‌ها کار با توپ را به خوبى بلد هستند. پاس هاى بسیار خوب ارسال مى کنند تیم سپاهان با یک مربع در مرکز زمین بود و ما باید سعى مى کردیم علیه آن‌ها در زمین حاضر می‌شدیم و به همین دلیل این سه بازیکنان را در کنار هم گذاشتم. بچه‌های آنالیز ما این موضوع را بررسی کردند و این موضوع پیشنهاد آن‌ها بود. ما این موضوع را تمرین کردیم و بازیکنان خیلی خوب تمرینات خود را در زمین پیاده کردند. امید ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و او بازیکنان تیم ملى است و به همین منظور از او راضی هستم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی استقلال پس از بازی با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار