کاشانی: تمهیدات لازم را برای حضور مقتدرانه در آسیا در نظر می گیریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمهیدات لازم را برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا در نظر می گیریم تا بعد از سال ها قهرمان این رقابت ها شویم.

جعفر کاشانی در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره همگروهی پرسپولیس با السد قطر، الوصل امارات و برنده پلی آف میان نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قرعه خوبی نصیب تیم ما شده است. امیدوارم با اقتدار در این رقابتها شرکت کنیم و بعد از سال ها در آسیا قهرمان شویم. 

او ادامه داد: به هر حال مهم نیست که با چه تیم هایی در لیگ قهرمانان آسیا همگروه شدیم چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است و توانایی غلبه بر حریفان آسیایی خود را دارد. 

کاشانی درباره همگروه نشدن با تیم های عربستانی بیان کرد: این موضوع اهمیت ندارد و مهم این است که تمهیدات لازم را برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا در نظر بگیریم تا نتایج خوبی در این دوره از رقابتها کسب کنیم. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره برنامه باشگاه برای موفقیت در آسیا اظهار کرد: هیئت مدیره با حمایت وزارت ورزش و جوانان اقدامات لازم را برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را در نظر می گیرند تا قهرمان این رقابتها شویم. 

او در پایان درباره شانس صعودرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم چرا که تیم ما چیزی از حریفان خود در آسیا  کم ندارد و بازیکنان ما باهوش و بااستعداد هستند. اگر بازیکنان به خود باوری برسند و همدلی در تیم به وجود بیاید در آن صورت می توانیم از گروه خود به راحتی صعود کنیم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات کاشانی درباره قرعه پرسپولیس در آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.