برگزاری نشست بررسی سرابها و سیرابها در اندیشه دانشجویی

نشست بررسی اندیشه دانشجویی با رویکرد علمی،پژوهشی،آموزشی تحت عنوان سرابها و سیرابها در ارومیه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  ولی عاقلی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در نشست بررسی سرابها و سیرابها در اندیشه دانشجویی ضمن تکریم روز دانشجو،16 آذر ماه سال 1332 را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت:روز دانشجو نماد ایستادگی،ایثار و استکبار ستیزی است.
وی ضمن تأکید بر حضور فعال دانشجویان در عرصه های مختلف علمی پژوهشی گفت:دانشجویان بایستی با ریشه یابی مسائل اساسی کشور و حضور هوشیارانه وفعالانه در صحنه های سیاسی،علمی واقتصادی در تداوم بخشی به آرمان های انقلاب اهتمام کنند.
عاقلی با اشاره به اینکه رسالت دانشجو به تناسب حاکمیت هر زمان و بر مبنای مقتضیات جامعه اسلامی متغیر است،افزود:رسالت خطیر دانشجویان جامعه کنونی علم آموزی و آگاهی سیاسی است.
رستم زاده رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست سراب دانشجو را در وابستگی به جریان های غیر سیاسی و خارج از دانشگاه عنوان کرد که موجب جنبش دانشجویی و تنزل از جایگاه هدف به جایگاه ابزار میشود.
وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گفت:ارائه 15 رویداد شاخص فرهنگی در سطح ارومیه توسط 16هزار دانشجو و راه اندازی دبیرخانه سومین همایش تبیین حقوق شهروندی از اقدامات شاخص معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است.
صدقی مدیرکل حوزه نظارت وسنجش واحد استانی نیز با اشاره به افزایش جذب دانشجو در مقایسه با سال گذشته گفت:با جذب 3هزار و 74 دانشجو در مهرماه سال جاری شاهد 25درصد افزایش دانشجو بودیم.
وی همچنین از بررسی 12 هزار و 300  فقره دانشنامه خبر داد که از این میزان 8000 پرونده دانشنامه بررسی شده است.

انتهای پیام/م

نشست بررسی اندیشه دانشجویی به میزبانی مرکز علمی آموزشی جهاد دانشگاهی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.