اطلاعیه سوم سازمان سنجش درباره تمدید مهلت مجدد تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶

سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام ظرفیت‌های جدید و تمدید مهلت مجدد انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعيه سوم سازمان سنجش آموزش درباره تمديد مهلت مجدد تكميل ظرفيت کنکور96به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام ظرفیت های جدید و تمدید مهلت مجدد انتخاب رشته در مرحله تكمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 اطلاعیه ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه‌های مورخ 96/08/30 و 96/09/11 بدین‌وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسری سال 1396 می‌رساند ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه‌های فوق، به شرح جداول ذیل مقرر گردید به منظور مساعدت برای انتخاب رشته در این مرحله به داوطلبان اجازه داده شود تا پایان روز یكشنبه مورخ 96/09/19 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا كلیه متقاضیان می‌بایست براساس مندرجات این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه ذكر شده نسبت به انتخاب كدرشته محلهای مورد علاقه منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی كه قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نیز در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذكر اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی كه قبلاً در آزمون سراسری سال 1396 ثبت‌نام ننموده‌اند، نیز تا زمان اعلام شده می‌توانند با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته (كه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت می‌باشد) نسبت به ثبت‌نام در این مرحله اقدام نمایند.

رشته‌های جديد علاوه بر رشته‌های مندرج در اطلاعيه مورخ 96/08/30 و 96/09/11

اطلاعيه سوم سازمان سنجش آموزش درباره تمديد مهلت مجدد تكميل ظرفيت کنکور96

تمدید مهلت مجدد انتخاب رشته تكمیل ظرفیت آزمون سراسری96

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار