رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبرداد؛

افتتاح دومین پایگاه اورژانس۱۱۵ کهنوج

دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ کهنوج با اعتبار بیش از ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح دومین پایگاه اورژانس۱۱۵ کهنوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت : شهرستان کهنوج تاکنون با یک پایگاه اورژانس کهنوج را پوشش میداد ولی به دلیل پراکندگی شهر کهنوج و قرار داشتن این شهر در مسیر ترانزیت به سمت بندر عباس راه اندازی دومین پایگاه در راستای ارائه خدمات سریعتر ضروری بود.

وی افزود : به دلیل نبود کمربندی در شهر کهنوج که مسیر ترانزیت است کامیونها از داخل شهر عبور می کنند و امار تصادفات افزایش یافته است، و این مسئله رسیدگی یک پایگاه ۱۱۵ را به تمام نقاط شهر وسیع کهنوج را مشکل می ساخت.

قاسم زاده گفت : مهرماه سال جاری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با توجه به ضرورت موجود راه اندازی پایگاه دوم اورژانس۱۱۵ کهنوج در دستور کارقرار گرفت تا گامی دیگر در ارائه خدمات ۱۱۵جنوب کرمان برداشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه محل راه اندازی پایگاه شماره دو ۱۱۵ کهنوج استیجاری و در بهترین محل ممکن مستقر شده است افزود: در این پایگاه یک آمبولانس و شش نیرو مستقر هستند و برای راه اندازی و تجهیز آن تاکنون بیش از ۴۵۰میلیون تومان هزینه شده است.

قاسم زاده گفت: ۳۱ پایگاه اورژانس۱۱۵ فعال در جنوب کرمان داریم و ۱۰پایگاه هم مصوب غیر فعال هستند.

وی افزود:در سالجاری ر اه اندازی ۴پایگاه اورژانس۱۱۵ در جنوب کرمان در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر پایگاه شماره۲کهنوج پایگاه نودژ هم تا پایان اذر ماه سالجاری به بهره برداری میرسد و تلاش داریم دو پایگاه دیگر نیز تا پایان سال در منطقه افتتاح شود.
انتهای پیام /ح

راه اندازی دومین پایگاه اورژانس کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار