دست های پشت پرده برای اختلاف در استقلال

طبق اعلام يكى از نزديكان باشگاه استقلال به نظر برخى به دنبال ايجاد اختلاف ميان شفر و مديران باشگاه هستند.

دست های پشت پرده برای اختلاف در استقلالبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، وينفرد شفر سرمربى تيم فوتبال استقلال پس از ورود به جمع آبى ها در نظر داشت وضعيت استقلالى ها را تغيير و جايگاه اين تيم را به بالاى جدول ارتقا دهد.

با توجه به اين مسئله، شفر جدا از در نظر گرفتن برنامه ويژه براى بازيكنان و تغيير كادر فنى ،برگزارى اردويى را در كيش نيز در دستور كار قرار داد تا بدين ترتيب آبى پوشان بتوانند از لحاظ تاكتيكى در موقعيت خوبى قرار گيرند.

با وجود اين برنامه ريزى ها شفر سرمربى آلمانى آبى ها مجدد از مديران باشگاه استقلال در خواست كرد كه برگزارى اردوى ديگرى را براى آمادگى هر چه بيشتر بازيكنان در امارات بر پا كنند كه اين امر هم با موافقت مديران آبى پوش قرار گرفته است اما در اين ميان مسائلى مطرح شده مبنى بر اينكه كه مديران استقلال با برگزارى اردوى دوباره آن هم در امارت مخالف هستند و در همين راستا شفر هم از اين امر ناراحت و حتى تهديد به جدايى كرده است كه اين موضوع را يكى از مديران استقلال تكذيب كرد و گفت :چنين موضوعی به هيچ عنوان صحت ندارد و قرار است طبق خواسته شفر اردو در امارات برگزار شود.

با تمام مسائل مطرح شده به نظر مى رسد برخى در نظر دارند از روى سادگى شفر اختلافاتى را ميان اين مربى و مديران استقلال رقم بزنند كه بدون شک مديران آبى پوش از اين موضوع مطلع هستند و بهتر است بدانند حوزه مديريتى استقلال اعم از هيئت مديره و مدير عامل صد در صد موافق حضور و انجام كارهاى شفر هستند و اين مربى را حمايت مى كنند.

با وجود صحبت هاى اين مدير استقلالى ،آبى پوشان مشكلى براى حضور در اردوى امارات ندارند و تمامى بحث هايى كه در مورد جدايى شفر هم به گوش مى رسيد توسط اين مدير استقلالى تكذيب اعلام شد.

انتهای پیام/

اختلاف جدید میان شفر و مسئولان باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
تیم فقط پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
من پرسپولیسی هستم اما درست نیست که نمیزارن این دوتا باشگاه کار خودشون رو بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
چه دست هایی پشت پردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
خبر قبلیتو نوشتی استقلال نه استقلال خوزستان
آخرین اخبار