سلیمی:امیدوارم من و علی حسینی با مدال به کشور بازگردیم

قهرمان المپیک لندن گفت: امیدوارم من و سعید هم بتوانیم به مانند ایوب موسوی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن درباره مسابقه اش در دسته فوق سنگین وزن در مسابقات جهانی وزنه برداری اظهار داشت: همان طور که تمام مردم می دانند فردا چهارشنبه قرار است مسابقات دسته فوق سنگین وزن برگزار شود و فکر می کنم یکی از جذاب ترین مسابقات امسال را مردم شاهد خواهند بود و امیدوارم این مسابقات باعث شود تا من و سعید بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

او ادامه داد: نزدیک به چند ماهی است که برای حضور در این مسابقات در تمرینات شبانه روزی بوده ایم و امیدوارم مردم دعایمان کنند تا بتوانیم با دست پر به کشورمان برگردیم.امیدوارم من و سعید هم بتوانیم به مانند ایوب موسوی،کیانوش رستمی،سهراب مرادی پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم و دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

سلیمی در ادامه گفت:خیلی موقعیت خوبی است تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده و دقیق از موقعیت بدست‌آمده برای خودمان استفاده کنیم.با توجه به اینکه ما تنها  2نماینده در دسته فوق سنگین وزن داریم و گرجستان هم یک وزنه بردار دارد جا برای مانور ما بیشتر است البته باید منتظر ماند و دید برنامه های کادر فنی برای روز مسابقه چیست.

انتهای پیام/

اظهارات سلیمی پیش از شروع رقابت های فوق سنگین وزن وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار