حضور دومین تیم حمایت روانی هلال احمر خراسان شمالی در کرمانشاه

مسئول روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی از حضور دومین تیم حمایت روانی و اجتماعی پس از زلزله در کرمانشاه خبرداد و گفت: این تیم تا آخر هفته در منطقه می‌ماند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ابراهیم پرفند مسئول روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: دومین تیم حمایت روانی و اجتماعی پس از بلایای هلال احمر خراسان شمالی از امروز سه شنبه وارد منطقه زلزله زده کرمانشاه شده و این حضور تا آخرپایان هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: این تیم در شهرستان ‌ثلاث‌ باباجانی فعالیت خود را آغاز کرده است که روستاهای هدف٬ شامل روستای تپه کبود حسن، مجتمع امام علی(ع)، تپه کبود عبدل محمد، کرمینه سفلی، دارنیله اسکندر و کرمینه شاه مراد می‌شود.

مسئول روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی یک روز حضور این تیم را در قالب  فعالیت‌های صورت گرفته تشریح کرد و گفت: ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان به وسیله شعرخوانی، قصه خوانی، آموزش پناه گیری در زلزله با عروسک گردانی٬ اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان و برگزاری مسابقات فوتبال، والیبال و دیگر مسابقات ورزشی برای بزرگسالان و نوجوانان از جمله این فعالیت‌ها است.

وی افزود: انجام مشاوره تحصیلی، مشاوره فردی و گروهی ( با رویکرد C.B.T شناختی، رفتاری و گفتار درمانی) وعیادت، دلداری و ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه زلزله نیز از دیگر خدمات این تیم اعزامی است.

ابراهیم پرفند گفت: آموزش کمک‌های اولیه٬ پناه گیری و مناطق امن٬ توزیع کتاب داستان و بسته‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های  بهداشتی و مواد غذایی نیز از جمله موارد قابل ذکر می‌باشد.

انتهای پیام/آ

امداد رسانی هلال احمر خراسان شمالی به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.