مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان:

برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری اصفهان

مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان با حضور ۳۵ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی میرجمالی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان همزمان با هفته پژوهش اظهار داشت: این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در متراژ یک هزار و ۷۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد، افزود: ۳۵ مجموعه بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند که از این تعداد شش مجموعه دانشگاه‌های بزرگ استان اصفهان هستند.

مدیرکل آموزش و بازرگانی استان اصفهان با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش بزرگ‌ترین غرفه را در این نمایشگاه دارد، ابراز داشت: بخش خصوصی ۲۸ درصد و مجموعه‌های صنعتی هشت درصد از سهم نمایشگاه را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: میزان حضور بخش خصوصی در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

میرجمالی در خصوص برنامه‌های جنبی سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری جلسات آموزشی، تقدیر از ۲۸ پژوهشگر برگزیده استان اصفهان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه تجاری سازی فناوری‌ها در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان مورد توجه است، ابراز داشت: در نظر داریم در این نمایشگاه سطح تعامل و ارتباط صنعت و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.