دستگیری بیش از هزار قاچاقچی مواد مخدر در خراسان‌شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی از دستگیری هزار و 106 قاچاقچی مواد مخدر در استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 871 قاچاقچی عمده و خرده فروش و معتاد در سطح استان دستگیر شده اند که از این تعداد دستگیر شده 765 معتاد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

وی با اشاره به متلاشی سازی 12 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، افزود: طی سال جاری 602 طرح پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی در راستای کنترل امنیت اجتماعی اجرا شده است.

غلامی با بیان اینکه در 10 روز گذشته روزهای بسیار پرکاری را گذرانده ایم، افزود: در این مدت در یک مرحله 26 کیلو گرم مواد مخدر در بردسکن، 50 کیلیو گرم در بجنورد و شب گذشته نیز یک کیلو گرم شیشه و هروئین کشف و ضبط کرده ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 513 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده، است، اظهار کرد: از مجموع این میزان پنج کیلو و 179 گرم شامل مواد صنعتی و نیمه صنعتی شیشه، هروئین و کراک است.

غلامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ شرایطی در امان نبوده و از چشم ماموران نیروی انتظامی پنهان نمی مانند، عنوان کرد: نیروی انتظامی کوچکترین اجازه را به قاچاقچیان برای جولان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در خراسان‌شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.