۵ واحد صنعتی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون ۵ واحد صنعتی راکد در این استان به چرخه تولید بازگشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون 5 واحد صنعتی راکد با سرمایه گذاری 90 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 70 نفر در این استان به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به نشست بررسی مشکلات کارخانه سیمان مارگون در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، عنوان کرد: معدن فسفات چرام بعد از سال‌ها بلاتکلیفی با وجود پیگیری‌های مکرر وارد فاز اجرایی شده است.

دیودیده با بیان اینکه در ماه‌های اخیر مشکلات 229 واحد صنعتی-تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت، ابراز کرد: پرداخت 190 میلیارد تومان برای رفع مشکلات‌ این واحدهای تولیدی مصوب که تاکنون 32 واحد توانسته 27 میلیارد تومان تسهیلات جذب کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون 37 جواز صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 820 میلیارد تومان و یک هزار و 128 شغل صادر شده است.

دیودیده با بیان اینکه 6 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 342میلیارد تومان و206 نفر اشتغال زایی صادر شد، افزود: معدن سلستین بهمئی با ظرفیت 300تن استخراج در سال و ایجاد 6 شغل پس از 10سال تعطیلی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه برنامه ارتقاء کیفیت نان در استان تدوین شده است، تصریح کرد: در 3 ماه اخیر 850 پروانه صنفی در بخش‌های تولید، خدمات فنی و توزیعی با پیش بینی اشتغال برای بیش از یک هزار نفر صادر شده است.

انتهای پیام/غ

راه اندازی معدن سلستین بهمئی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.