تشکیل ۴ شرکت بازرگانی تخصصی کشاورزی در استان زنجان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تشکیل ۴ شرکت بازرگانی تخصصی کشاورزی در استان زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:راه اندازی و توسعه واحد‌های فرآوری و بسته بندی مطابق با استاندارد‌های جهانی، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی برای معرفی محصولات تولیدی و تشکیل شرکت‌های بازرگانی تخصصی کشاورزی از جمله راهکار‌های افزایش صادرات محصولات کشاورزی تولیدی استان زنجان می‌باشد.
وی افزود: در حال حاضر یک واحد سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در استان راه اندازی شده است  ولی این واحد جوابگوی ظرفیت موجود در استان نبوده و نیازمند سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه است.

جعفری با بیان اینکه استان زنجان در تولید انواع محصولات زراعی و باغی به لحاظ سطح و تولید جایگاه بالایی در سطح کشور داشته و یکی از استان‌های مهم تولید کننده انواع محصولات کشاورزی به شمار می‌رود گفت:: ظرفیت موجود در استان فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در ایجاد واحد‌های فرآوری و بسته بندی فراهم کرده است.

جعفری از تشکیل چهار شرکت بازرگانی تخصصی کشاورزی در این استان خبر داد و افزود: پیگیری‌های لازم برای افزایش تعداد این شرکت‌ها در استان در حال انجام است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره نمایشگاه مواد غذایی، صنایع دستی و پوشاک که از ۱۱ تا ۱۹ آذر ماه امسال در کشور ایتالیا در حال بر گزاری است گفت:اتاق بازرگانی استان زنجان در قالب ایجاد یک پاویون در این نمایشگاه به نمایندگی از اتاق‌های کشور زمینه حضور مناسب تولید کنندگان و تجار کشور را فراهم کرده است.

جعفری نمایشگاه آرتی جیانای ایتالیا را فرصت بسیار خوبی برای تولید کنندگان به منظور معرفی محصولات تولیدی خود و مطالعه راه‌های نفوذ، حضور و توسعه بازار‌های خارجی دانست و گفت: تجار و تولید کنندگان زنجانی برای حضور در این نمایشگاه از تخفیفات و تسهیلات مناسب بهره‌مند خواهند شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر


نمایشگاه بین المللی "آرتی جیانای" ایتالیا فرصتی مناسب برای حضور تجار و تولیدکنندگان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.