دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در فسا/دستگیری قاتل فراری در زرین دشت

فرمانده نیروی انتظامی فسا از دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و با بکارگیری نیرو‌های پلیس شهرستان و پیگیری‌های دقیق و عملیاتی به کشف، توقیف و دستگیری متهمان سابقه دار منتهی شد.

وی ادامه داد: با شناسایی پاتوق‌ها و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر، مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و ۳۰ نفر متهم در این خصوص دستگیر و روانه دادسرا شدند.

فرمانده نیروی انتظامی فسا با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا، افزود: در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو سواری و یک انبار، تعداد ۳۴۰ هزار نخ سیگارت، یک هزار و ۶۳۰ قوطی انواع نوشیدنی، ۱۰ حلقه لاستیک و مقادیر زیادی انواع مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی به دستگیری قاتل فراری که در سال ۹۰ اقدام به قتل فردی در شهرستان زرین دشت کرده بود نیز اشاره کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح با رویکرد مقابله با افراد هنجار شکن اجرا شد، تعداد ۱۱۴ دستگاه خودرو و ۱۷۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

رستمی اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف انتظامی با هدف افزایش احساس امنیت عمومی به طور مستمر در سطح شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان، بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار