کلنگ احداث ۲ مدرسه روستایی در میاندوآب به زمین زده شد

کلنگ احداث دو مدرسه ۶ کلاسه در روستاهای قابانکندی و ابراهیم آباد میاندوآب به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ باحضور مسئولین شهرستان میاندوآب یک باب مسکن مدد جویی در روستای دولت آباد افتتاح و طی مراسمی کلنک احداث دو مدرسه 6 کلاسه  در روستای های قابانکندی و ابراهیم آباد میاندوآب به زمین زده شد.

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی امروز در جشنی که به مناسبت هفته وحدت در مسجد روستای دولت آباد برپاشده بود، گفت:نباید مسئولین وکارگزاران به دنبال امور تبلیغاتی و زود گذر باشند و باید اموری که درجامعه قوام داشته  و باعث پیشرفت وترقی جامعه اسلامی است را دنبال کرد.

وی  با اشاره به ضرورت وحدت بین شیعه وسنی علیه نظام سلطه واستکبار گفت: وحدت بین مسلمانان باید  بگونه ای باشد که هیچ یک از دو مذهب شیعه وسنی تفرقه افکنی نکرده وبا یکدیگر اتحاد وهمبستگی داشته باشند.

محبی نیا ضمن بیان اینکه با وجود گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز هم شاهد اختلاف افکنی بین اقوام ومذاهب مختلف هستیم،افزود: باید در جهان اسلام بزرگان شیعه و سنی با مذاکره مشکلات موجود را حل کنند وگرنه داعش و وهابیت بوجود می آید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کشور ما به اهل سنت اجازه داده شده در رده های بالای اجرایی و قانون گذاری هم حضور داشته باشند،گفت: بنده  برای اینکه نماینده اهل سنت بوکان همچنان عضو هیئت رئیسه باقی بماند تلاش های فراوانی انجام دادم.

انتهای پیام/م

2مدرسه روستایی در میاندوآب احداث شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.