سردار مصدق خبر داد

دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در جنوب پایتخت

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، با اشاره به دستگیری دو سارق موتورسیکلت، گفت: سارقان هنگام تردد با موتورسیکلت مسروقه در جنوب پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مسعود مصدق فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران انتظامی قرارگاه جنوب هنگام گشتزنی در خیابان شهرزاد به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک که پس از استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت است.

وی افزود: ماموران انتظامی این قرارگاه هنگام گشت زنی در بزرگراه تندگویان، یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک را در حال تردد مشاهده می کنند.

فرمانده یگان امداد بیان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در دو عملیات جداگانه موتورسیکلت ها را متوقف و راکبان آنان را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده نسبت به موتورسیکلت بدون پلاک و استعلام سایر مشخصات آن، مشخص شد که موتورسیکلت موصوف مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مسروقه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل کلانتری های 158 کیانشهر و 131 شهر ری شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار