سلطانی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مقاوم سازی به داد زلزله زدگان رسید / 50 درصد از واحد های مسکونی کرمان مقاوم سازی شده اند

مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: هم اکنون 50 درصد از واحد های مسکونی استان کرمان، مقاوم سازی شده اند که از نرم کشوری نیز فراتر رفته است.

علیمقاوم سازی به داد زلزله زدگان رسید / 50 درصد از واحد های مسکونی کرمان مقاوم سازی شده انداکبر سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه استان کرمان دارای گسل های فعالی در بخش زلزله است اظهارکرد: این گسل های زلزله خیز به ویژه در شهرستان های زرند باعث شده که استان کرمان نیز تحت تأثیر زلزله قرار گیرد.

وی با اشاره به گسل خیز بودن استان کرمان گفت: اقدامات مناسبی در زمینه مقاوم سازی واحدهای مسکونی به ویژه در روستاهای این شهر، انجام شده و همین امر مهمترین دلیل برای نداشتن تلفات جانی در این منطقه محسوب می شود.

سلطانی نژاد با اشاره به اینکه بیش از 31 هزار واحد مسکونی در شهرستان راور استان کرمان مقاوم سازی شده اند تصریح کرد: در این استان 50 درصد از واحد های مسکونی، بازسازی شده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه، مقاوم سازی و نوسازی بافت های فرسوده در سکونتگاه های غیر رسمی تأکید شده است، یادآورشد: تمام برنامه ریزی های لازم برای مقاوم سازی واحد های مسکونی انجام شده به طوری که در یکی از بخش های استان کرمان، هزار و 300 واحد مسکونی بازسازی شده است.

سلطانی نژاد در پایان گفت: هزار و 500 واحد برای اسکان موقت زلزله زدگان در استان کرمان تهیه شده و هم اکنون،کمپ های مختلف هلال احمر در این استان استقرار پیدا کرده است.

انتهای پیام /

بیش از 31 هزار واحد مسکونی در شهرستان راور استان کرمان، مقاوم سازی شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار