تلاش برای خدمات رسانی عمومی به مردم

استاندار خوزستان گفت: باید در مناطق حاشیه اهواز باهمه توان خدمات عمومی و زیرساختی انجام شود تا از این نظر با سایر مناطق اهواز یکسان شود و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   غلامرضا شریعتی،  استاندار خوزستان برای حل مشکلات کوی مهدیس اهواز عنوان داشت: تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات این منطقه ورود کردند و کار با سرعت خوبی پیش می‌رود و در صورتی که پایلوت موفقی باشد در ۱۷ منطقه اهواز اجرا خواهد شد.

وی گفت: پروژه خط انتقال و شبکه فاضلاب کوی سیاحی و سلیم آباد با اعتبار ۹ میلیارد تومان و در طول یک سال انجام خواهد شد و امیدواریم این پروژه طبق برنامه زمانبندی شده اجرا شود.

شریعتی افزود: به آقای کریمی و آقای هاشمی‌زاده تاکید می‌کنم که بر پروژه نظارت کافی داشته تا کار بدون توقف انجام شود و پس از آن بتوانیم براساس برنامه مناطق دیگر را نیز پوشش دهیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت با وجود شرایط مالی سختی که دارد به مشکل آب و فاضلاب خوزستان به عنوان اولویت نگاه می‌کند، اظهار کرد: دولت اعتباری به مبلغ ۴۶۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه غدیر در اختیار سازمان اب و برق خوزستان داده است.

وی افزود: تعهد دولت برای طرح غدیر در سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان از آن تامین شده است.

انتهای پیام/م

عدالت در ارائه خدمات شهری به مناطق اهواز رعایت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
ضمن احترام به اقای استاندارخوزستان