سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد؛

فردسودگی بین ۶۰ درصد ناوگان عمومی خرم‌آباد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: در سطح این شهرستان یک هزار و ۳۲۲ تاکسی فرسوده داریم که ۶۰ درصد ناوگان عمومی را به خود اختصاص می‌دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد فتحی‌بیرانوند گفت: از آنجا که ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی به طور مستمر در حال فعایت هستند، لذا این خودرو‌ها بیشتر در معرض فرسوده‌شدن قرار دارند.

وی افزود: در سطح شهرستان خرم‌آباد یک هزار و ۳۲۲ تاکسی فرسوده داریم که این تعداد، ۶۰ درصد ناوگان عمومی را به خود اختصاص می‌دهند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۸۸ دستگاه تاکسی نوسازی شده است، گفت: در راستای نوسازی ناوگان عمومی از طرف اتحادیه تاکسیرانی کشور و سازمان شهرداری‌ها شرایطی جهت تعویض خودروی فرسوده فراهم شده است.

فتحی‌بیرانوند گفت: در طرح نوسازی ناوگان عمومی رانندگان دارای تاکسی‌هایی با مدل ۸۶ و پائین‌تر می‌توانند در سامانه نوسازی ناوگان ثبت‌نام نمایند.

وی از ارائه تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی به متقاضیان خبر داد و افزود: در طرح نوسازی، تاکسی متقاضی پنج میلیون تومان محاسبه شده و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به صورت اقساط و با سودی متعارف به وی ارائه می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه منزلت مسافر بالا بوده و بایستی از بروزترین امکانات استفاده کند، لذا در آینده سازمان با اتخاذ تدابیری از فعالیت ناوگان فرسوده جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/د

۶۰ درصد ناوگان عمومی خرم‌آباد فرسوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.