نشست سه جانبه افغانستان، پاکستان و چین برگزار می شود

«محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز (دوشنبه 13 قوس) با «دینگ شیجون»، نمایندۀ ویژه جمهوری مردم چین برای افغانستان و پاکستان دیدار کرد.

نشست سه جانبه افغانستان، پاکستان و چین برگزار می شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز (دوشنبه 13 قوس) با «دینگ شیجون»، نمایندۀ ویژه جمهوری مردم چین برای افغانستان و پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا آقای دینگ شیجون دعو‌تنامه رئیس جمهور کشورش را به منظور شرکت اشرف غنی در اجلاس آیندۀ سازمان همکاری های شانگهای که در چین برگزار می گردد تقدیم کرد.

ظرفین در این دیدار در مورد اتصال منطقه ای، پروژه های اقتصادی و توسعه ای و تامین صلح و ثبات در افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

نماینده ویژه جمهوری مردم چین برای افغانستان و پاکستان گفت کشورش در نظر دارد تا نشست سه جانبۀ چین، افغانستان و پاکستان را در سطح وزرای خارجه در مورد صلح، امنیت و همکاری های اقتصادی منطقه برگزار نماید و آرزومندیم که افغانستان در آن شرکت کند.

رئیس جمهور افغانستان برگزاری نشست سه جانبه از سوی جمهوری مردم چین را برای ثبات منطقه و گسترش همکاری های اقتصادی مهم دانست و خاطر نشان کرد که افغانستان در این نشست شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.