دادرس دادگاه عمومی شهرستان مهریز:

متهم به جرم فک پلمب گمرکی مکلف به حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم شد

دادرس دادگاه عمومی شهرستان مهریزگفت:متهم به جرم فک پلمب گمرکی، براساس موضوع شکایت و گزارش مرجع انتظامی با استناد به ماده ۴۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمیدرضا زارع دادرس دادگاه عمومی شهرستان مهریزگفت: متهم به جرم فک پلمب گمرکی، براساس موضوع شکایت، مجموع اوراق و محتویات پرونده و گزارش مرجع انتظامی با استناد به ماده ۴۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد.

دادرس دادگاه عمومی شهرستان مهریزگفت:، مجازات ۴ ماه حبس تعزیری محکوم را به ازای حفظ جزء ۳۰ قران کریم در مدت یکسال تعلیق کرد.

زارع ادامه داد: نظر به جوانی و متأهل بودن متهم و با عنایت به اصل فردی کردن مجازات و مناسب بودن مجازات با عمل ارتکابی، با اجازه حاصل از مواد ۴۰، ۴۶، ۴۹، و ۵۴ از قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲، مجازات مذکور به مدت یک سال تعلیق مراقبتی و این فرد مکلف به حفظ جز سی قرآن کریم شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: چنانچه در ایام تعلیق، مرتکب یکی از جرائم عمدی موجب حد، قصاص، دیه و یا تعزیر تا درجه هفت گردد، پس از قطعیت حکم اخیر و علاوه بر مجازات آن، مجازات معلق شده نیز به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/ی

متهم به جرم فک پلمب گمرکی در مهریز به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار