برگزاری دومین مرحله جشنواره نخستین واژه آب برای دانش آموزان آذربایجان غربی

دومین مرحله جشنواره نخستین واژه آب برای بیش از 2 هزار دانش آموز از مدارس منتخب شهر های ارومیه ، سلماس ، خوی ، بوکان و نقده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  داریوش رضایی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: دومین مرحله جشنواره نخستین واژه آب با هدف آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب برای بیش از 2 هزار  دانش آموز از مدارس منتخب شهر های ارومیه ، سلماس ، خوی ، بوکان و نقده  برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره که با مشارکت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد ، دانش آموزان کلاس اولی هم زمان با یادگیری حروف الفبا ، خواندن و نوشتن نخستین واژه یعنی آب، یگانه مایه بی بدیل حیات، اهمیت و نقش و روش های صحیح مصرف آن را بابرنامه های شاد فراخواهند گرفت .

 به گفته وی برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده مختلفی در جشنواره نخستین واژه آب، پیش‌بینی شده است  که شرکت‌کنندگان علاوه بر بهره‌مندی از نکات آموزشی مهم در مصرف آب، از برنامه‌های جذاب و مفرح نیز بهره‌مند خواهند شد .

وی افزود:دانش آموزان در برنامه های تدارک دیده شده با زبان هنر نمایش و موسیقی و شعر با واژه های مدیریت مصرف بهینه آب آشنا شده و آنها به عنوان همیاران و حامیان آب در خانواده ها میباشند که آگاهی لازم را به والدین خود بدهند.

انتهای پیام/ح

شرکت بیش از 2 هزار  دانش آموز آذربایجان غربی در دومین مرحله جشنواره نخستین واژه آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.