دوست ترامپ: مولر یک تهدید واقعی برای رئیس‌جمهور است

دوست صمیمی دونالد ترامپ گفت مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، تهدیدی برای رئیس‌جمهور این کشور است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «کریستوفر رودی»، یکی از دوستان قدیمی و صمیمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: رابرت مولر یک تهدید واقعی برای ریاست جمهوری دونالد ترامپ است.

کریستوفر رودی روز گذشته در گفتگو با شبکه «ای بی سی» درباره تحقیقات رابرت مولر، مسئول پرونده ارتباط اعضای تیم ترامپ با مقامات روس ابراز نگرانی کرد و مدعی شد: من نگران این هستم که در تحقیقات مولر با ترامپ عادلانه برخورد نشود. رابرت مولر یک تهدید واقعی برای ریاست جمهوری ترامپ است.

وی افزود: شما این مسئله را در نظر داشته باشید که این تحقیقات برای رئیس جمهور آمریکا آغاز شده است. اینها گروه خوبی نیستند. من نگران هستم که آنها عادلانه با رئیس جمهور رفتار نکنند.

دوست صمیمی ترامپ این اظهارات را تنها چند روز پس از آن مطرح کرد که «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ اعتراف کرد که درباره ارتباط با مقامات روس به اف بی آی دروغ گفته است.

به دنبال اعتراف فلین، ترامپ اعلام کرد هیچ گونه تبانی میان تیم انتخاباتی وی و روسیه وجود نداشت. رئیس جمهور آمریکا این اظهارات را در حالی مطرح کرد که فلین گفت برقراری ارتباط با روسها دستور شخص ترامپ بوده است. فلین روز جمعه پس از اعتراف به دروغگویی به اف بی آی، موافقت کرد با مولر نهایت همکاری را داشته باشد.

به تازگی هم وکیل ترامپ اعلام کرده است که در واخر ماه ژانویه به ترامپ اطلاع داده شد که احتمالا «مایکل فلین» همان اطلاعات غلطی را که در اختیار مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا قرار داده بود به بازپرسان اف بی آی نیز ارائه کرده است.

مولر در ماه مه سال جاری میلادی به عنوان مسئول رسیدگی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و یافتن ارتباط اعضای تیم ترامپ با مقامات روس انتخاب شد. وی چندی پیش علیه «پال منافورت»، رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ و «جورج پاپادوپولوس»، مشاور سیاست خارجی ترامپ اعلام جرم کرد. از زمانی که مولر تحقیقات درباره روسیه را آغاز کرده است، بسیاری از مشاوران ترامپ به ارتباط با مقامات روس اقرار کرده اند. از جمله آنها جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ و «دونالد ترامپ جونیور»، پسر رئیس جمهور آمریکاست.

تحقیقات درباره دخالت  ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا در حالی آغاز شده است که مسکو تاکنون چندین بار ادعای دخالت در این انتخابات به نفع ترامپ را تکذیب کرده است.


انتهای پیام/

ابراز نگرانی ترامپ از تهدید ادامه تحقیقات درباره مسئله انتخابات آمریکا برای ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار