سه کشته در تصادف موتورسیکلت در شیروان

فرمانده پلیس راه شیروان از کشته شدن ۳ نفر راننده و سرنشینان موتورسیکلت در تصادف با کامیون در محور فرعی حسین اباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ سرگرد کیوان نژاد فرمانده پلیس راه شیروان افزود دیروز بنا به  اعلام  مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور فرعی حسین اباد سریعا ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی گفت: در بررسی های کارشناسان علت تامه تصادف ترکیب وتقارن دوخطا  ۱- بی مبالاتی از جانب راننده کامیون  به علت تجاوز به چپ به میزان ۸۰%  ۲-بی مبالاتی ازجانب راننده موتورسیکلت به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی به میزان ۲۰ درصد  مقصر در تصادف تشخیص داده شدند.

این مقام انتظامی افزود:متاسفانه در این تصادف راننده موتورسیکلت ودو نفر سرنشین موتورسیکلت به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی   در  اثر شدت جراحت وارده در دم فوت نمودند.

سرگرد کیوان نژاد دراین خصوص به موتور سوران توصیه کردو گفت : همانگونه که ملاحظه شد در این حادثه  اگر موتور سوران کلاه ایمنی داشتند قطعا صدمه کمتری می دیدند و سبب  مرگشان نمی شد ،همچنین به رانندگان توصیه کرد در جاده‌های فرعی با سرعت مطمئن حرکت کنند.

انتهای پیام/آ

تصادف موتورسیکلت و دو دستگاه کامیون در محور فرعی حسین اباد شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
خدابیامرزه