فرمانده مرزبانی جمهوری آذربایجان:

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

فرمانده مرزبانی کشور آذربایجان گفت: در شرایط فعلی هیچ مشکل غیرقابل حلی میان دو کشور ایران و آذربایجان وجود ندارد و مرزها از امنیت خوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم امضای تفاهم نامه دهمین نشست مشترک فرماندهان مرزبانی ناجا و جمهوری آذربایجان با حضور سردار قاسم رضایی و سپهبد الچین قلی اف فرمانده مرزبانی جمهوری آذربایجان، امروز(یکشنبه) برگزار شد.

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

سپهبد الچین قلی اف فرمانده مرزبانی جمهوری آذربایجان در نشست مشترک مرزبانی‌های ایران و آذربایجان با اشاره به روابط حاکم میان مرزبانی دو کشور اظهار کرد: سطح روابط دو کشور با یکدیگر عالی است و امنیت خوبی در مرزهای مشترک دو کشور آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران برقرار است.

وی تصریح کرد: مرزهای مشترک دو کشور ایران و آذربایجان مرزهای دوستی و برادری هستند و هیچ مشکلی در تعامل دو کشور وجود ندارد و ترددات ترانزیتی و مسافری در سال جاری با افزایش 30 درصدی همراه بوده است و امنیت مطللق در مرزهای مشترک دو کشور حاکم است.

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: میزان نارضایتی و شکایت مسافران در مرزهای مشترک ایران و آذربایجان در سال جاری نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بوده است و این از دستاوردهای نشست ها و ملاقات مشترک مرزبانی دو کشور با یکدیگر است.

سپهبد الچین قلی اف اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مسافران جابجا شده از ایران به جمهوری آذربایجان و بالعکس، در حال افزایش است و این افزایش رفت و آمدها میان مردم نشان دهنده روابط دوستانه دو کشور است.

فرمانده مرزبانی کشور آذربایجان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هیچ مشکل غیرقابل حلی میان دو کشور ایران و آذربایجان وجود ندارد و مرزها از امنیت خوبی برخوردار هستند.

 

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

مرزهای ایران و آذربایجان امن است

سپهبد الچین قلی اف افزود:سال های متداولی از روابط مرزبانی ایران و آذربایجان می گذرد و روز به روز و سال به سال این روابط نسبت به گذشته بهتر می شود و در آینده نیز روابط موجود را توسعه خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان تاکید کرد: از فرمانده مرزبانی ایران تشکر می کنم و این روابط خوب میان دو مرزبانی ایران و آذربایجان الگویی برای  مرزبانی های سایر کشورها به حساب می آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار