مدیرعامل تاکسی رانی کرمان؛

تاکسی 133کرمان به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان گفت: اداره شبکه تاکسی 133 به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

تاکسی 133کرمان به بخش خصوصی واگذار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مهدی‌نژاد  مدیرعامل تاکسی رانی با اشاره به اینکه واگذاری اداره شبکه تاکسی 133 به مدت دو سال از طریق برگزاری مزایده صورت می‌گیرد، گفت: از کلیه موسسات و شرکت‌های دارای مجوز حمل و نقل مسافر دارای پروانه رادیویی و مجوز از سازمان ارتباطات رادیویی که بتوانند مجوز فعالیت از سازمان تاکسیرانی اخذ نمایند، دعوت به عمل می‌آید جهت خرید اسناد مزایده از تاریخ 5آذرماه  لغایت 20آذرماه جاری و جهت تسلیم پیشنهادات تا تاریخ 25آذرماه به مدیریت امور قراردادهای شهرداری مرکز به آدرس کرمان، خیابان سپه مراجعه نمایند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است، تصریح کرد: شرکت کنندگان باید مبلغ72میلیون ریال به عنوان ضمانت شرکت در مزایده به صورت ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد واریزی در وجه سازمان به همراه مدارک تحویل نمایند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان افزود: بازگشایی پاکات در تاریخ 26آذرماه انجام می‌شود و در صورتی که برندگان مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، ضمانت نامه آنها به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد، خاطرنشان کرد: سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج است.

انتهای پیام/ح

تاکسی بیسیم 133به بخش خصوصی واگذار می شود

برچسب ها: تاکسی ، کرمان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.