راه یابی نمایشی از آذربایجان غربی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی گفت: نمایش" آناتومی تنهایی" به نمایندگی از این استان به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، محمد کاظمی افزود: 'الهام حیدریان'، 'کیوان عیسی بیگی' و 'حامد محبی' در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلامی از میان ٦٠ اثر بررسی شده، ٢٠ اثر از ٢٠ استان کشور برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی و ١٠ اثر دیگر نیز برای اجرا در جشنواره فجر استانی انتخاب شدند.

 به گفته کاظمی موسیقی این نمایش برعهده امین موسوی، مزدک محتشم و فرید یوسفی است ، امیر عباسی مشاور تئاتر، وحید خداپرست طراحی صحنه و نور و نرگس جوادپور هم طراحی لباس آن را بر عهده دارند.

حامد محبی کارگردان نمایش 'آناتومی تنهایی' متولد 1370 شمسی در رامسر و کارشناس ارشد مکانیک بوده و فعالیت هنری خود در رشته تئاتر را از سال 1388 شمسی شروع کرده است.

وی نمایش های' 2 حکایت از چندین حکایت رحمان'، ' فکر کن خدایی'، 'بدریه ما ادری'، 'فرشته ها'، 'آنالیز' و 'خانم‌ها' بازی کرده، نمایشنامه های 'خانم ها' و 'آناتومی تنهایی' را به رشته تحریر درآورده و نمایش های 'فکر کن خدایی' و 'خانم ها' را نیز کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/ع

راه یابی نمایشی از آذربایجان غربی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.