مدیرکل ورزش و جوانان استان همداk

کسب 74عنوان فراملی ورزشکاران همدانی در هشت ماهه نخست سال جاری

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:امسال ورزشکاران استان همدان در مسابقات فرا ملی 74 عنوان را در 20 رشته ورزشی به خود اختصاص دادند.

کسب 74عنوان فراملی ورزشکاران همدانی در هشت ماهه امسال به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در جمع هیات های ورزشی استان گفت: با وجود تمام مشکلات و تنگناهای مالی متاثر از تحریم ها و اقتصاد کشور خوشبختانه در دو سال اخیر اقدامات بسیار موثر و مفیدی را در همه عرصه‌ها داشته ایم

وی تصریح کرد: دستگاه ورزش و جوانان همدان طی دو سال اخیر دستاوردهای مطلوبی را در ورزش قهرمانی، همگانی و امور جوانان کسب کرده به گونه‌ای که ضمن افزایش مدال‌آوری‌های قهرمانی، در توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد امید و نشاط در بین جوانان موفق عملکردی موفق داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: 50 هیئت ورزشی هم‌اکنون در سطح استان همدان فعالیت دارند و تمامی هیئت‌ها در دو سال اخیر توانسته‌اند به موفقیت‌های ارزنده دست یابند.

رسول منعم اظهار کرد: خوشختانه در هشت ماهه امسال ورزشکاران استان 74 عنوان فراملی را در 20 رشته ورزشی کسب کرده اند که این آمار در هشت ماهه سال گذشته 39 عنوان در 17 رشته بوده است که که بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

‌وی تصریح کرد: 550 مقام انفرادی و 58 عنوان تیمی ره آورد تلاش ورزشکاران استان در هشت ماهه نخست امسال بوده است ضمن آنکه 76 رویداد ملی و یک رویداد بین المللی نیز به میزبانی همدان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: یکی از برنامه های اداره کل حمایت از قهرمانان و ورزشکاران مستعد می باشد و در همین راستا کمیته حمایت از مستعدین حضور در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا و المپیک 2020 توکیو در اداره کل تشکیل شده و از ورزشکاران مستعد حمایت می شود.

منعم به توفیقات اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری اشاره و تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان توانست امسال رتبه دوم استان‌های تیپ دو کشور را به خود اختصاص دهد و این در حالی بود که استان البرز بالاتر از همدان و استان آذربایجان غربی در عنوان بعد از همدان قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

کسب 74 عنوان توسط ورزشکاران همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.