تحلیل فاکس اسپورت از گروه دوم جام جهانی؛

رونالدو را فقط کی روش و ایران می توانند مهار کند

سایت فاکس اسپورت آسیا نوشت: تنها کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران و بازیکنانش می توانند مقابل رونالدو ستاره فوتبال جهان بایستند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت خارجی فاکس اسپورت در گزارش امروز خود نوشت: تیم ملی فوتبال ایران تا کنون چهار جام جهانی را پشت سر گذاشته و این بار برای بار پنجم است که به مسابقات جهانی راه می یابد اما در همه آنها تا مرحله گروهی بیشتر پیش نرفته است. تیم ملی فوتبال ایران در آسیا برترین تیم است و اکنون در رقابت ها توانسته قدرت و تجربه و تکنیک بازیکنانش را نمایش دهد.


تیم ملی فوتبال ایران در قرعه کشی در بین دو تیم برتر جهان قرار گرفت اما این موضوع چیزی را عوض نمی کند و او می تواند خودی نشان دهد.

کارلوس کی روش سرمربی این تیم پس از قرعه کشی گفت: که این قرعه کشی بسیار جذاب و هیجان انگیز بود و بهتر از این نمی توانستم باشد.

کی روش همچنین اضافه کرد که مطمئن است مقابل دو تیم پرتغال و اسپانیا خوب بازی خواهد کرد و مهم نیست چه اتفاقی رخ می دهد.  به طور حتم هواداران خوشحال خواهند بود و به آنها افتخار می کنند.

پرتغال ستاره ای چون کریس رونالدو را در اختیار دارد که در این چهار سال اخیر باعث درخشش این تیم شده اما ایرانی ها هم در برزیل آرام نبودند و در بازی مقابل آرژانتین طعم توقف را به حریف چشاندند و تنها در دقایق پایانی مسی شانس گلزنی را پیدا کرد.

این تابستان زمان توقف تیم پرتغال مقابل تیم ملی فوتبال ایران است هر چند که در جام جهانی 2006، پرتغال با گل رونالدو تیم ملی ایران را شکست داد.اما زمان همه چیز را تغییر می دهد و این امکان را ایجاد می کند که تیم چون پرتغال با داشتن ستاره فوتبال جهان مقابل ایران زانو بزند.اگر کسی بتواند رونالدو را مهار کند آن شخص کارلوس کی روش است او بازیکنان خوبی را پرورش داده و دستیاری فرگوسن را در کارنامه کاری خود دارد.

گروه B سخت ترین گروه رقابت های جام جهانی است و اگر ایران بتواند مراکش را شکست دهد و سه امتیاز را کسب کند با روحیه بالایی مقابل پرتغال قرار خواهد گرفت .

 

انتهای پیام/

توقف  مسی و آرژانتین برابر تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار