رعایت اخلاق باید در رسانه‌های بسیج موج بزند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رعایت اخلاق باید در رسانه‌های بسیج به اوج برسد تا مخاطب مطلب آنها را بفهمد.

رعایت اخلاق باید در رسانه‌های بسیج موج بزندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سردار محمد مطهری امروز در آیین پایانی دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت : 400 اثر از 100 نفر به جشنواره ابوذر در کرمان ارسال شده است.
وی افزود: ما باید با اخلاق خوب رسانه‌ای برای مخاطب خود مطلب بنویسیم و مطلب بگوییم و اگر این طور شود، تاثیرش را در مخاطب می‌گذارد.
وی تصریح کرد: شاید ما آمار و ارقام کمی نسبت به رسانه‌های دنیا داشته باشیم، اما آنچه از دل برآید بر دل می‌نشیند و زمانی که مطالبی از اخلاص و حق گفته شود بر مخاطب اثر بهتری می‌گذارد.
مطهری گفت: غرب با جنجال‌های رسانه‌ای اما ضدارزش‌ها و بداخلاقی‌ها را قلم می‌زنند و مطلب می‌نویسند و این در شرایطی‌ست که رعایت اخلاق باید در رسانه‌های بسیج اوج بزند تا مخاطب مطلب آنها را بگیرد.
وی با قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره رسانه‌ای ابوذر ابراز داشت: امیدواریم قلم زدن ما برای تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی باشد و ارزش‌های دینی در دنیای امروز فراگیر شود.
انتهای پیام/ی

رعایت اخلاق در رسانه های بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار