قنادباشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افشاگری‌های اخیر "فلین" به برکناری ترامپ ختم خواهد شد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: افشاگری‌های اخیر مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به احتمال زیاد به برکناری ترامپ ختم خواهد شد.

جعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افشاگری‌های مایکل فلین مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید در خصوص تبانی آمریکا و روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، اظهار کرد: طرح چنین مسائلی به معنی ایجاد مشکلی بر سر راه دولت آمریکاست و می‌تواند زمینه‌ساز تنش‌های سیاسی بزرگتری بشود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این ادعا‌ها ضربه بزرگی به حزب جمهوری خواه خواهد زد و ممکن است به برکناری دونالد ترامپ منجر شود، اما این به معنی روی کارآمدن حزب دموکرات این کشور نخواهد بود و مطابق با قوانین ایالات متحده، در صورت تحقق این امر معاون وی زمام امور را به دست خواهد گرفت.

قنادباشی افزود: احتمال آن می‌رود که حزب مخالف چندان رغبتی به تشدید تنش‌ها نداشته باشد، چرا که اکنون آمریکا با مشکلات سیاسی و اقتصادی فراوانی مواجه است، لذا تنها از برکناری ترامپ استقبال کرده و دیگر به این تنش‌ها دامن نخواهد زد.

وی با بیان اینکه اکنون برگ برنده در دست مخالفان ترامپ است، گفت: این افشاگری‌ها به اندازه‌ای محرز است که اکنون ترامپ خلع سلاح شده و تنها در صورت کاهش انگیزه مخالفان می‌تواند خود را از این ورطه نجات دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به ادعا‌های واهی غربی‌ها بیان کرد: وقایع این کشور بیانگر این است که ساختار دموکرات غربی نمی‌تواند جوابگوی مشکلات مردم این کشور باشد، لذا امکان تنش‌های بزرگ و برگزاری انتخابات مجدد که خلاف قانون این کشور است، وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
همه اتیش ها از گور ترامپ بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
ان شالله ترامپ نابود میشه قبل از آنکه ماجرایی پیش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار