"انزوا" در سینما سیمرغ مشهد

نشست خبری و اکران مردمی فیلم سینمایی انزوا، با حضور امیر علی دانایی و بهنوش بختیاری در سینما سیمرغ مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛امیر علی دانایی بازیگر فیلم سینمایی انزوا درباره‌ی کارگردانی فیلم سینمایی "انزوا" گفت: با توجه به اینکه فیلم انزوا نخستین اثر سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی است، اما فیلمی کاملا حرفه ای، چه به لحاظ فیلمنامه و جه به لحاظ کارگردانی است.

وی افزود:ما نزدیک به دو دهه است که شاهد فیلمی با مضمون فیلمنامه "انزوا" نبودیم و بعد از اکران فیلم شاهد نظر مثبت ۸۰ درصد از بینندگان اثر بودیم.

دانایی در خصوص نظر منتقدان به شخصیتی که در "انزوا" به ایفای نقش آن پرداخته است گفت: ما با دو دسته از منتقدان رو به رو هستیم، دسته اول منتقدان بزرگ و به نام سینمای ایران و دسته دوم هرکسی که فیلم را دیده باشد می‌تواند نظر خود را در غالب نقد بدهد زیرا از نظر من نقد رابطه‌ی مستقیمی با سلیقه افراد دارد و هرکسی مختار است که نظر خود را در رابطه با فیلم، فیلمنامه، بازیگر و سایر عوامل فیلم بدهد.

وی افزود: من توانستم به بالاترین سطح انتظار خود به لحاظ نزدیک بودن به شخصیت فیلم برسم و در شبکه‌های اجتماعی هم توانستم بازخورد خوب و موافق مردم را دریافت کنم.

امیر علی دانایی بازیگر فیلم سینمایی انزوا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشهد، در خصوص نحوه آشنایی با کارگردان کار و اعتماد به "انزوا" گفت: با مرتضی علی عباس میرزایی در فیلم "آپاندیس" آشنا شدم و یکی از فیلم‌های کوتاهش را دیدم، اما برای بازی در "انزوا" به فیلمنامه اعتماد کردم و، چون اهل ریسک هستم و دوست دارم نقش‌هایی را که از شخصیت خودم فاصله زیادی را دارند بازی کنم، بازی در این کار را پذیرفتم.

وی در خصوص ایفای نقش در ژانر‌های مختلف و علاقه اش به نقش‌هایی که بازی کرده است، افزود: دوست دارم در تمام ژانر‌ها خودم را محک بزنم و سعی کردم در کارم رفتاری آرتیستیک داشته باشم ولی نمی‌توانم انتخاب کنم که کدام نقشم را بیشتر دوست دارم و در این مورد کمی دوچار سردرگمی هستم زیرا مردم مرا در سه درجه تب شاید بیشتر پسندیده باشند ولی این در حالی است که خودم به آن نقش خیلی علاقه‌ای ندارم.

دانایی درباره‌ی کم کار بودنش در سینما و تلویزیون گفت: من امسال پیشنهاد‌های زیادی برای بازی داشتم ولی برای انتخاب نقش بسیار حساس و سختگیر هستم و یکی از دلایلی که بعد از "کلاه پهلوی" کار دیگری را در تلویزیون نپذیرفتم به این دلیل است که معتقدم باید زمانی به تلویزیون برگردم که نقشی در حد "فرخ باستان" در سریال کلاه پهلوی، به من پیشنهاد شود.

وی از کارهایش برای جشنواره‌ی فجر سال جاری گفت: برای دو فیلم قرارداد دارم که قرار بود یکی در تیرماه و دیگری در مهرماه سال جاری کلید بخورد، اما متاسفانه هر دو به تعویق افتاد و بعید می‌دانم که به جشنواره فجر امسال برسد.

بهنوش بخیتاری نیز در این نشست خبری حضوری کوتاه داشت و مردم را به دیدن فیلم سینمایی انزوا دعوت کرد.

در اکران عمومی این فیلم لیلا بلوکات و سید مهدی رحمتی به عنوان میهمان در سینما سیمرغ مشهد حضور داشتند.

اما نکته جالب این اکران و نشست خبری مکان برکزاری این مراسم بود که به دلیل رفتار اشتباه مسئولان سینما در اکران‌های قبلی، تصمیم بر این شد که این بار شاهد حضور بازیگران و عوامل فیلم در سینما سیمرغ مشهد باشیم، به امید اینکه دیگر رفتار‌هایی از این دست انجام نشود.

فیلم انزوا نخستین ساخته سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی به نویسندگی مرتضی علی عباس میرزایی و احمد رفیع زاده و تهیه کنندگی پیمان جعفری، هم اکنون در سینما‌های کشور در حال اکران است.

در این فیلم امیر علی دانایی، جمشید هاشم پور، سیامک صفری، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی و دیگر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام//ی. م
 
 

 فیلم سینمایی انزوا در سینما سیمرغ مشهد اکران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.