اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶

سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای درخصوص اعلام اصلاحات اطلاعیه تکمیل ظرفیت، ظرفیت جدید و تمدید مهلت انتخاب رشته برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۶ توضیحاتی داد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای درخصوص اعلام اصلاحات اطلاعیه تكمیل ظرفیت، ظرفیت جدید و تمدید مهلت انتخاب رشته برخی از رشته‌های تحصیلی دوره روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال96  توضیحاتی داد.

متن اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶

پیرو اطلاعیه مورخ 96/08/30، بدین‌وسیله به اطلاع همه داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسری سال 1396 می‌رساند ضمن اعلام اصلاحات و همچنین رشته‌محل‌های جدید، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه فوق، به شرح جداول ذیل مقرر گردید به منظور مساعدت برای انتخاب رشته در این مرحله به داوطلبان اجازه داده شود تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 96/09/14 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا كلیه متقاضیان می‌بایست براساس مندرجات این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه مورخ 96/08/30 نسبت به انتخاب كدرشته محل های مورد علاقه منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی كه قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نیز در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذكر اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی نیز تا زمان اعلام شده می‌توانند با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته (كه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت می‌باشد) نسبت به ثبت‌نام در این مرحله اقدام نمایند.

با توجه به ضوابط گزینش بومی، ملاک تعیین بومی در رشته محل هایی که پذیرش آنها به صورت بومی شهرستان می باشد محل اخذ مدرک سه سال آخر تحصیلات دوره متوسطه ( سال دوم، سوم و پیش دانشگاهی) در شهرستان و درصورت مغایرت سه سال مذکور، شهرستان محل تولد می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.