کسب رتبه نخست دانشجوی قمی درمسابقات قرآن وعترت کشور

خانم عابدینی دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم در مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور برگزار شد که طی آن خانم عابدینی دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم، موفق به کسب رتبه برتر شد.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در پیامی این موفقیت را به این دانشجوی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إن هذالقرآن یهدي للتي هي أقوم و یبشرالمومنین الذین یعملون الصالحات أن لهم أجرا کبیرا

بار دیگر لطف خدای رحمان شامل حال ما شد و تلاش ها و مجاهدت های فرزندان دانشگاه علوم پزشکی قم به ثمر نشست و برگ زرین دیگری بر دفتر پر حجم و وزین افتخارات این دانشگاه افزوده شد.

برگی زرین که تار و پود آن آغشته به عطر معنوی قرآن و کلام نورانی خداست، افتخاری که سرشار از نور معرفت و بارقه حکمت است.

باری، کسب مقام سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم در جشنواره ملی قرآن و عترت کشور،توسط سرکار خانم فاطمه عابدینی دانشجوی دندانپزشکی ، گویای روح قرآنی حاکم بر این دانشگاه است که در ذره ذره از وجود این دانشگاه نفوذ کرده است.

آرزو می کنیم و حتم داریم که به دست آوردن چنین جایگاه معنوی، باعث خواهد شد تا آموزه های زیبا و معنوی قرآن و عترت هر چه بیشتر در این دانشگاه حاکم شده و عطر روحانی و روح کلام خدا بیش از پیش در این خانهء علم به مشام برسد.

اینجانب ضمن عرض تبریک به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی قم ، کسب مقام سوم رشته حفظ کل قرآن کریم این جشنوارهء معتبر سراسری را به پیشگاه حضرت بقیه الله(عج) پیشکش و تقدیم می نماییم به امید آنکه قلب مهربان و رئوف حضرتش راهنمای راه ما و گره گشای کارمان باشد.

دکتر ابوالفضل ایرانی خواه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

انتهای پیام/ح

کسب رتبه برتر توسط دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قم در مسابقات قرآن و عترت کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار