بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج

بیمارستان شهید جلیل یاسوج که از پروژه های مهم وحیاتی کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود پس از گذشت 10سال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  استان کهگیلویه وبویراحمد از استانهای کم برخوردار کشور خصوصا در حوزه بهداشت ودرمان محسوب می شود،به نحوی که در بسیاری از مواقع مردم استان مجبور می شوند برای مسائل درمانی وبیماری خود به استانهای همجوار مراجعه کنند،این مسئله در شرایطی است که بیمارستانهای امام سجاد وشهیدبهشتی یاسوج نیز جوابگوی تعداد بیماران نیستند وحتی بیش از ظرفیت خود نیز بار بهداشتی ودرمانی شهر را به دوش کشیده اند.

در همین راستا وباتوجه به مشکلات موجود ساخت بیمارستانی در دستور کار قرار گرفت تا به وضعیت موجود سامان دهد و شهر یاسوج نیز به عنوان مرکز استان شاهد بیمارستانی بزرگ تر ومجهز تر برای خدمت رسانی به مردم باشد وکمبودهای قبل مرتفع گردد.

سخن از بیمارستان 283 تخت خوابی شهید جلیل یاسوج است که از پروژه های مهم وحیاتی استان محسوب می شود ودستور ساخت آن در دولت نهم و در جریان دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در سال 86 در زمینی به مساحت 3 هکتار و زیربنای 24 هزار متر مربع صادر شد،که به گفته مسئولان امکانات تخصصی وفوق تخصصی از جمله رادیولوژی ،ماموگرافی،سونو گرافی،سی تی اسکن،آزمایشگاه،داروخانه ،acu,ccu و...در این بیمارستان پیش بینی شده است .

بیمارستان شهید جلیل که در یک مقطع زمانی به دلیل کمبود اعتبار با وقفه نیز مواجه شد، اکنون قرار است پس از گذشت 10سال دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اعلام خبر افتتاح وبهره برداری بیمارستان شهید جلیل در دهه فجر گفت:برای خرید تجهیزات بیمارستان بزرگ یاسوج 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این مهم بطور ویژه در دستور کار مسئولان ومجموعه علوم پزشکی و وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی وهمچنین نماینده عالی دولت در استان ومجمع نمایندگان استان است.

به گفته ایلامی با افتتاح وبهره برداری از بیمارستان شهید جلیل و بیمارستان گچساران تختهای بیمارستانی استان 2 برابر می شود ومشکلات این حوزه تا حدود زیادی مرتفع می شود.

انتهای پیام/ش

بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دهه فجر افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.