استاندار آذربایجان غربی؛

بدهکار خون شهدا هستیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: انجام درست وظایف و راضی نگه داشتن مردم از اقداماتمان، قدم گذاشتن در راه شهدا است.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در ویژه برنامه تلویزیونی  کنگره ملی 12 هزار شهید استان ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان نقش داشتند ، گفت : بحث ایثار و شهادت و از خودگذشتگی از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران است که این ایثار و شهادت از بعد پیروزی انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران 8 سال دفاع مقدس توسط رزمندگان دلیراین سرزمین بخوبی جلوه گر بوده و هست.

رییس شورای سیاست گذاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان افزود : در دوران دفاع مقدس علی رغم اینکه همه کشورهای دنیا و ابرقدرتها از رژیم غاصب صدام حمایت و پشتیبانی می کردند ولی همین رزمندگان و ایثارگران شجاع و دلاور سرزمینمان با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و به واسطه ایمان خود توانستند از خاک میهن دفاع کنند طوری که دشمن تسلیم این جوانان بی ادعای ما بود.

شهریاری با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از استانهایی است که بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است ، اظهار داشت : باید پاس بداریم رشادتها و ارزشهایی را که شهدا به خاطر آن از خون و جان خود گذشتند و این فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از کشور ، اسلام ، ریشه کنی ظلم و ستم و ایجاد برابری و برادری، برپایی عدل و قسط در جامعه از جان خود گذشتند ، اظهار داشت : اهداف و آرمانهای شهدا باید به مردم تبیین و شناسانده شوند و در این راه باید اقداماتی برای معرفی و تبیین بیشتر اهداف شهدا صورت گیرد .

وی اضافه کرد: تنها با برگزاری کنگره ها و بزرگداشت ها  نمی توان یاد شهدا را زنده نگه داشت هر چند برگزاری این کنگره ها خوب است ولی لازم و کافی نیست .

مقام عالی استان ادامه داد : در این راستا اقدامات عملی بخصوص از جانب مسئولان باید صورت گیرد که انجام درست وظایف ، راضی نگه داشتن مردم از اقداماتمان به نوعی قدم گذاشتن در راه و ارزشهای شهدا می تواند به شمار آید.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت : مدیران و مسئولان در حوزه های مختلف که با مردم سر و کار دارند باید رضایت مردم را کسب کنند و این یکی از مهمترین برنامه های ما در آذربایجان غربی است که بتوانیم مدیرانی دلسوز انتخاب کنیم که با انجام درست وظایف خود راه شهدا را بتوانند ادامه دهند . 

شهریاری افزود: متاسفانه در سالهای اخیر کسانی که دم از شهدا و ادامه آرمانهای آنها زدند جور دیگری عمل نمودند و این باعث شد نارضایتی مردم بخصوص از ما که مدعی اش هستیم بیشتر باشد .

مقام عالی استان ادامه داد : مدیریت ها وقتی می تواند جهادی باشد که ما وظایفمان را در شرایط جدید نسبت به کشورمان به درستی انجام دهیم و در مواردی که مشکلی وجود دارد جهادی عمل نماییم .

انتهای پیام/ح

گفتگوی تلویزیونی استاندار آذربایجان غربی در خصوص کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.