بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در هرمزگان منهدم شد/کشف 8تن انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور طی پنج سال گذشته در یک عملیات مسلحانه استانی شناسایی شد.

بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در هرمزگان منهدم شد/کشف 8تن انواع مواد مخدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در ادامه سلسله عملیات‌های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ، مأموران با بهره‌گیری از شیوه های خاص پلیسی از بارانداز و تردد محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جانوری شهرستان جاسک مطلع و با اشرافیت اطلاعاتی و در یک دوره ۴۵ روزه‌، محل دقیق تردد قاچاقچیان مواد مخدر، بارانداز و محل دپوی مواد را ‌شناسایی کردند.

وی با اشاره به کوهستانی بودن مسیر تردد قاچاقچیان افزود: به دلیل اشراف دیدبانی قاچاقچیان بر منطقه‌، پس از یک درگیری مسلحانه بین ماموران انتظامی و اشرار،قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری شدند.

سردار ملکی ادامه داد:در این عملیات ماموران موفق به کشف  8تن و 878 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل 8تن و778کیلو تریاک، 100 کیلو گرم هروئین، تعداد 5 قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و ۳ دستگاه بی سیم دستی از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحقیقات جهت شناسایی متهمان ادامه دارد،اضافه کرد: منطقه جانوری منتهی الیه شرقی استان هرمزگان و در منطقه‌ای مثلثی بین استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان واقع شده و به نوعی محل بارانداز مواد مخدر قلمداد می‌شود که این فرماندهی با احداث پاسگاه جدید سدیج، به صورت جدی برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ب

بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در دام پلیس هرمزگان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.